MENÜ

horde
Resurrect Of Hope

NAXXRAMAS BOSS TAKTIK

 

Grobbulus: elvileg óriás.
Képességei:
- méregtócsa: durván 15 másodpercenként maga alá fingik egy méregtócsát ami 2000 DPSsel sebez és egyre terjed, kb 1 percig, majd elenyészik.
- slime spray: 6-7K sebzés frontálisan a boss előtt mindenkire. Ha ez nem volna elég ok arra, hogy senki ne álljon elé és ne legyen a raid felé fordítva, akkor még az is idetartozik, hogy akit a spray megüt abból egy fallout slime nevű add spawnol.
- mutating injection (disease): random emberre lövi 20 secenként, később egyre gyakrabban. Az áldozat 10 másodperc múlva VAGY ha leszedik a diseaset, 8Kt sebezve "felrobban" és hagy maga alatt egy ugyanolyan táguló 2K dps méregtócsát, amit a boss is hagy maga alatt.
- berserk: 6 perc után a boss 1000%-kal durvábbakat üt és kivégzi a raidet.
Taktika:
Ranged és healerek középtájt állnak. A maintank a terem falai mentén körbe-körbe járkál a bossal folyamatosan. Amikor méregtócsát köp a boss, akkor kell vele hátrálni egy kb 10 méternyit, hogy némi tágulás után is legyen elég sok hely a 2 legfrissebb tócsa közt.
Aki mutating injectiont kap, az azonnal kifut a boss MÖGÉ egy szabad helyre két méregtócsa közé és ott rakja le a saját tócsáját. Heal kell majd rá, a tócsa lerakása után azonnal vissza kell futni a raidbe. Ne a boss ELÉ rakjuk a tócsát mert akkor jól kibaszunk a tankkal meg a meleevel, akiknek ezen át kell majd haladni vagy ki kell kerülni ugye.
Az injection disease, NEM SZABAD leszedni, mert akkor azonnal kisül, sanszos hogy még a célpont nem hagyta el a raidet és jól megszopatjuk ezzel egymást.
A slime sprayből spawnoló fallout slime-okat az offtank felveszi és a dps azonnal átvált rá. A slime is aoeban mérget sebez, ezért a melee dps végig a bosson van, csak a ranged kezeli a slimeokat. Az offtank szintén körben megy a maintank után, csak 1 kicsivel bentebb a terem közepe felé - úgy, hogy a boss méregtócsáiban már ne álljon, de az addok tócsáit se kapja meg a ranged/heal szekció. Ha ő kapna injectiont akkor ugyanúgy próbáljon meg a terem legszélén pukkanni és aztán visszamenni a "belső sávra".


Gluth: démonkutya.
- tauntolható.
- nem üt durván, 3500 körül.
- mortal wound: egy nagyobb instant ütés, ami feltesz egy debuffot: -10% healing taken, stackelődik 10-ig. 15 másodperc időtartam.
- enrage: 8 másodpercig 25%kal gyorsabban és nagyobbakat üt. Tranq shot vagy anesthetic poison leszedi.
- decimate: mindenki a maxhpja 5%ára esik vissza. Az esetlegesen bent levő zombik is. Kb 90 másodpercenként használja.
- devour zombie: egy közeli zombira rámozdul, megeszi és 5%-ot gyógyul.
- berserk: a negyedik decimate után szétszedi a raidet. Ez tehát durván 6 percet ad a kivégzésére.
Durván 10 másodpercenként spawnol 1 zombi chow nevű mob a szobába bejutásra használt cső alatt. Ezeknek a zombiknak 500K hpjuk van. A decimate rájuk is hat, ekkor 25K hpra esnek le. Stackelő debuffot raknak ami növeli a bekapott sebződést, ezért nem tankolhatók túl hatékonyan, kiteolni kell őket.
Taktika:
Maintank felveszi a bosst és elhúzza a csőtől átellenes oldali falhoz. A mortal wound miatt a tankok egymásról letauntolják durván 15 másodpercenként a bosst - követendő taktika, hogy az a tank akiről levették a bosst akkor veszi vissza, ha róla lejárt a mortal wound (15 sec). Ez némi kommunikációt igényel. így 10-20% heal csökkenés mellett lehet végig tankolni a bosst.
Az enrageket tranq shottal hunter, vagy anestheticcel rugó kezeli.
Decimate után az aktuális tankot igen gyorsan healelni kell, mielőtt a boss megeszi.
A trükk a zombie chow addok kezelésében van: ezeket távol kell tartani a bosstól (különben felhealelik és az nemjó) és decimate alatt amikor lesebződtek, leölni őket. Főleg 10 fősben, ahol nincs mindenféle kaszt és spec, gondot okozhat a nagy mennyiségű zombi egyidejű kiteolása.
Mindenféle aoe lassítás és root szóba jöhet, akár az is hogy akármilyen pala conseccel aggrót tart a zombikon, közben hunter által rakott lassítócsapdán áthúzza őket.

Thaddius: hústitánnak mondja a wowwiki.
Képességei:
- Van előtte 2 add, Feugen és Stalagg.
Feugen folyton 60 yardon belül aoezik mindenkit, de amúgy lájtosan üt.
Stalagg eleve durvábban üt de néha enragel és akkor még durvábban.
Ennek a két addnak egyszerre kell meghalnia és nem szabad őket elmozdítani a platformjukról mert akkor kinyírja az egész raidet egy nagy áramütés.
Durván 30 másodpercenként megcserélődik a két addon levő tank, egyszerűen maguktól átrepülnek a másik addhoz. Automatikusan megkapják az előző tank aggróját az új addjukon (illetve áthozzák a saját aggrójukat az előző addról, fene tudja, majdnem mindegy is). A healerek figyeljenek, hogy kit kell healelni :)
- Ha a két add egyszerre meghalt, Thaddius lassan életre kel. Le kell hozzá ugrani az addok platformjáról, ez egy kis ügyességi feladat.
- 15 másodpercenként 3 random emberre lightninget lő, durván 4K sebzés.
- Polarity shift: 30 másodpercenként random töltéssel ruházza fel a raid tagjait: mindenki pozitív vagy negatív lesz. Azonos töltésű emberek ha egymáshoz közel állnak, erősítik egymás sebzését. Ellentétes töltésűek 3500 DPSt tolnak egymásba.
- Ball lightning: ha senki nincs melee rangeben 20Ks lightningeket kezd dobálni az aggróelsőre. Ez nem fordulhat elő amíg él a tank.
- Berserk: 6 perc csata után rövidre zárja a témát.
Taktika:
Healerek és DPS elosztása a két addon, addok együttes megölése. Addokat ott tankoljuk ahol eleve állnak.
A DPSt úgy kell elosztani, hogy Feugenen ne legyen melee és kb azonos DPS jusson mindkettőre, az utolsó százalékokon össze kell hangolni a leölésüket. Mivel 5 DPS volt a csapatban, a 2 legjobb DPSt raktam az egyik addra és a 3 másikat a másikra. Mindemellett a jobbik singletarget healert raktam Stalagg healre és a másik 2 healert Feugenre (aoe miatt).
Így azért a 3 DPSes oldal jobban fogyott, néha kellett ott egy DPS STOP, de ez könnyen összehangolható addon nélkül is, a tankok cserélődésekor könnyen látni lehet, hogy van-e eltérés és mennyi, de menet közben is nyugodtan le lehet kommunikálni vagy ki lehet pillantani oldalra. Az addok kontrollált leölése nem okozhat gondot.
Ezután jól kivitelezett ugrás Thaddius platformjára. Pontosan kell ugrani mert bele lehet esni a szmötyibe, ami nemjó.
A negatív töltés az ajtóból nézve BAL oldalára menjen Thaddiusnak, a pozitív a jobb oldalára. A töltésváltozásokat AZONNAL le kell reagálni. Amikor valaki átmozog a túloldalra, a saját nézőpontja szerinti JOBB oldalon közlekedjen. A tanknak is át kell állnia a megfelelő oldalra mindig.
A teljes azonos töltésű oldal a tankra álljon amennyire lehet, hogy mindenki mindenkinek adja a töltetek által az extra kakaót


Maexxna: csúnya nagy pók, aki áll a hálóján és örül magának. Ezt az örömöt el fogjuk rontani neki.
Képességei:
- Köp mérget, ne álljatok az arcába.
- Web wrap: 40 másodpercenként egy random targetet (tankot nem) feldob a falra egy hálóba gubózva. A háló folyton sebez.
- Web spray: szintén 40 másodpercenként, de eltérő időben mint a wrap, lestunnolja az egész raidet (mindenki be lesz hálózva). 6 másodperces a stun.
- Necrotic Poison: -90% gyógyulás a célpontra, aki a tank, tehát azonnal le kell szedni.
- Kispók idézés: szintén 40 másodpercenként csinálja, pontosan a boss hasa alatt jelenik meg 8 kis pók. Tankra 80-90et ütnek, szóval nem túl durvák akkor se ha nincs rajtuk rendes tank.
- Frenzy: 30% HPnál betorzul a pók és elkezd dupla akkorákat ütni 50%-kal gyorsabban.
Taktika:
A web wrap áldozatairól a hálót le kell DPSelni, hogy az emberke kiszabaduljon. A háló folyton sebez, rá kellhet healelni az áldozatra. Az áldozatokat a falra teszi fel, elvileg mindenki hátra fog repülni onnan ahol áll, mi úgy tapasztaltuk hogy a bal oldali falrészre, ahol a "padlóig" lógnak a hálók, oda repíti a népet, ezért ott tankoltuk, a faltól elfordítva, hogy a raidre ne köpjön.
A kispókokat sokféleképpen lehet kezelni: frost nova + aoe, vagy offtank + aoe, az offtank lehet furyban healelő pala is, csak minden healer 1 pontban álljon, hogy ne szóródjanak az addok véletlen se :) Mi végülis ezt csináltuk.
Az egyetlen képesség ami komoly problémát okoz, az a web spray (6 sec stun mindenkire). Ekkor a tanknak túl kell élnie ezt az időt magában, közben nem tud semmi képességet használni ő sem. Frenzy előtt simán túlélhető volt számomra (24K armor, 32K hp raidbuffed) mindennemű hot nélkül is. (2 holy pala és 1 resto shammy volt a setup, nagyon nem ideális)
Gond azzal van, hogy frenzy alatt viszont nem igazán lehet túlélni. Ezért a következő módokon lehet kezelni a frenzy alatt websprayt:
- előszöris 33-35%-nál teljes DPS STOP. Megvárni így a következő spray fázist, majd rögtön utána mehet a hero/bloodlust és trinketek meg DPS cooldownok egyszerre, le kell nyúkolni a picsába. Ha nem sikerülne 0-ra vinni 40 sec alatt, akkor túl kell élni 1 vagy 2 spray fázist frenzy alatt. Ha ennél több spray jön össze frenzy után akkor a DPSt seggbe kell rúgdosni, vagy nem zöld gearben kell jönni.
A frenzy alatti spray túlélési módjai:
- a tank sield wallt nyom amikor a web spray timeren 1-2 sec van hátra.
- offtank taunttal leveszi a web spray előtti pillanatban és dicsőn meghal.
A web spray előtt minden hot és pw:s legyen a tankon, ha van ilyen a raidben.
Némi gearelődés után 0 vagy 1 frenzys webspray-el meg lehet majd úszni és totál triviális lesz, most még oda kell figyelni.
Pala vagy warrior offtank esetén szerintem simán halára tankolhatók a kispókok és a DPSnek így nem kell vele foglalkozni.

 

Patchwerk:
Ehhez a bosshoz különösebb taktika.Csak anyi a lényeg, hogy a folyosón kell megfogni.
Közepes dps elég rá.:D

 

Grobbulus:
Ez húzós boss.
A próbakörben nem tudtuk megölni,de tanulmányoztuk.
Észrevételek:
Úgy 80%-nál előidéz a földre ilyen zöld köröket, azokba ne álljunk bele mert sebez.
60%-nál megidéz ilyen trutyikat 75k hpval és 9-12k-s sebzéssel.
Közbe mérgez a kezén lévő inyekcióval területi sebzést ad.

AnubRekhan:
Nagy dps kell hozzá.Lehetőleg háttal legyen a raidnek.
Atom heal kell hozzá.Két darab tank fontos!!!!
A.tank:Warrior vagy pala ö fogja a bosst.
b.tank:druid vagy pala a druid swipe pal a pala meg concentrationnal tudja fogni a kis skarabeusokat meg az elitet.
A boss kb 30%-nál megidéz kis skarabeusokat ezt a b.tank fogja össze.A skarabeusoknak 12k hpjuk van nem ütnek nagyot, de tömegbe veszélyesek.
Ezután megidéz egy 150k-s elitet amit szintén a b.tank fog az ujabb skarabeusokkal együtt.
közbe a boss alatt tüskék jönnek fel a földböl ami feldob és a leesés 4,9k-s sebzést ad.
Grand Widow Faerlina:
Különösebb taktika nem kell hozzá.
Anyit kell tudni,hogy folyamatosan Rain of Fire spellt tolja ami területi sebzést ad(nem nagy).
Mérgezi a körülötte álló embereket.És bizonyos %-nál Random aggrozik az biztos hogy 50% alatt.
viszont 30% körül megnőt és a damagéja is megnött.
Maexxna:
FONTOS: Mielött a tank nekimegy a bossnak minenki a bejáraton belül legyen mert bepókhálózza az ajtót és kintragadunk!!!
A boss nagyokat sebez atom heal kell hozzá folyamatosan idéz kis addokat amik a healerekre mennek.Közbe 15 sec enként bepókhálóz kb 3-4 embert a többinek meg lekell ütnie.
A pokhátónka 5k hpja van sebezni nem sebez csak nem tudsz mozogni.

 

Instructor Razuvious:
Röhögve kinyirtuk semmit nem csinál csak üt és nem is nagyokat:DD

 

Gothik the Harvester:
Hát igen ez egy unalmas boss!!!
Először bekell inditani az eventet ugy hogy odamész közel hozzá és meglövöd.
Akkor elkezd dumálni és hivja az addokat.Az addok nem ütnek nagyon.A legnagyobb addnak 50khpja van.
Amikor elfogytak az addok, akkor jön a boss.Erröl majd később:D
Elöbb nézzük a termet.A trükk az hogy a terem két részre van osztva és két tank kell egyik az egyikfelén a másik a másikfelén.
Az egész csapatnak két részre kel osztódnia.
Amikor lejön a boss a terem bal oldalára.Azt az a.tank megfogja és és az ott lévő dps ek ölik különösebb spellt nem castol és nem is lö nagyokat de teleprotál.
kb 20% on ként teleportál a terem bal oldalábol a jobb oldlába és vissza.Nagyábol a lényeg enyi:D
Four Horsemen Chest:
Ez egy nagyon nehéz boss és a taktikát csak félig tudom leirni mert a felét nem értettem amit mondtak :DDDD
Amikor a tank nekifut a 4 bossnak akor 4 fele vállnak 2 ranged boss és 2 meele boss.
A kb 10%-nál felpakol valami dotot ami sebez (nemtudom menyit).Ujabb 10%-nál a másik tesz fel egy dotot ami 2x akkorát sebez mint az előző.És igy megy tovább egészen a 4.dot ig amikor már 21kt sebez.
Valami olyasmit mondtak hogy ezt ugy lehet kivédeni hogy cserélgetjük a bossokat de mondom semmit nemértettem belőle :DD
Az Eredeti taktika:

 

Loatheb: ez ilyen izé. Nagy fungal monster, azt írják. A neve a Healbot szó anagrammája, állítólag direkt.
Képességei:
- Necrotic aura: 20 másodpercenként kasztolja, 17 másodpercre minden heallel szemben immunissá teszi a raidet. HAHA, nem dispelelhető.
- Deathbloom: 30 másodpercenként az egész raidre tesz egy kis dotot, ami kb egy fordított lifebloom. Nem dispelelhető. Teljes sebzése 2400.
- Inevitable doom: 30 másodpercenként 4K shadow sebzés az egész raidre. 5 perccel pull után 15 secenként kezdi használni, ez egy soft enrage.
- Fungal creep: +50% crit esély, -100% okozott threat 90 másodpercig. Ezt a debuffot a játékosok a 30 másodpercenként idézett spórák megölésével kapják meg. A spóra halála környékén levő embereken érvényesül a debuff. Max 5 ember, 10 yardon belül.
Taktika:
Minél hamarabb minden DPS vegye fel a spore buffot és ha lejár, vegye fel újra. Ez 10fősben nem igényel nagy szervezést szerintem. Healelni végig lehet, csak a necrotic aura hatása alatt befejezett healekre a célpont immunis lesz. Így pl 2 másodperccel a necrotic lejárása előtt elkezdesz egy 2.5ös healt akkor az pont be fog érni az aura megszűnése után és befér még egy 2.5ös heal. Hotokat használni nincs értelme, nagy lassú healekkel vagy aoe healekkel érdemes operálni. A tankra elég másfél-két healer. Az egész a heal szervezéséről szól, illetve a magas DPSről. Mivel itt az aoe sebzés shadow alapú, elvileg shadow elnyelő potikat lehet használni, classic Naxxban kellett is, most szerencsére már nem.

The Four Horseman: na ez egy igazán eredeti és legendás boss! 4 lovas bossal nézünk szembe egy szögletes szobában. A lovasok fent állnak egy emelvényen. Mindnek más képessége van és pullkor előre megadott sarokba futnak be, onnantól tankolandók. Kettőt hagyományos tankkal, kettőt bármivel lehet tankolni.
Nem bonyolult csata egyébként, de a wowwikit vagy egyéb forrást nézve nehéz befogadni a sok infót, szerintem túl is van magyarázva, senkit nem érdekelnek a markok meg a kasztolt abilityk részletei és ütemezése.
Egyszerűsített kis taktikámban először egy gyors áttekintés, hogy kik ezek a lókedvelők, mit akarnak és hogyan:

 

Lady Blameaux:
- pullkor a bal felső sarokba fut (ajtóból nézve)
- shadow boltokat kasztol a legközelebbi játékosra. Reflectelhető.
- void zoneokat idéz maga körül, ezekből ki kell állni gyorsan

 

Sir Zeliek:
- pullkor a jobb felső sarokba fut (ajtóból nézve)
- holy boltot és wrathot kasztol a legközelebbi játékosra. Reflectelhető.

 

Thane KorThazz:
- pullkor a bal alsó sarokba fut (ajtóból nézve)
- ~15K összsebzésű meteor. Saját magára lövi, a körülötte állókon eloszlik a sebzés.
- fizikailag ütöget, rendes tankkal tankolandó.

 

Baron Rivendare:
- pullkor a jobb alsó sarokba fut (ajtóból nézve)
- shadow dotot tesz a tankra és van egy kis shadow aurája is, mint azt Stratholmeban láttuk tőle.
- fizikailag ütöget, rendes tankkal tankolandó.
MINDEGYIK bossnak van egy egy úgynevezett MARK képessége, ami egy stackelődő debuff. 20 másodpercig tart és amíg a boss közelében vagy (45 yard!), folyamatosan megújul és időnként stackel: minden stack felrakásakor egyre nagyobbat sebez. Minden bossnak megvan a saját markja és a mark csak akkor sebez amikor (45 yardon belül) újabb stack kerül fel. A mark sebzése az első 3-4 stacken még nem vészes, de 5től kezdve már 5 számjegyűt sebez, ekkor már nem akarunk a közelében lenni. Ha azt akarjuk, hogy a mark ne sebezzen tovább, huzamosabb ideig 45 yardnál messzebb kell lenni, mint a markhoz tartozó boss. (Rivendare => Mark of Rivenare és így tovább)
Elég egyszerűen kilogikázható, hogy a markok miatt senki semelyik boss közelében nem tölthet el huzamosabb időt, mert nem lehet majd kihealelni.
A taktika tehát ennek mentén készül. Ami nálunk bevált az a következő volt:
1) mivel a boss aggro range nem nagy, nyugodtan előre beállhat mindenki oda, ahol dolga van a csata elején. Tank1 elmegy bal alsó sarokba, Tank2 + 1 healer jobb alsóra. Egy ranged DPS (lehetőleg a legalacsonyabb DPS, vagy a legértelmesebbik - ami ugye ritkán ugyanaz, na mindegy :D) és egy healer elmegy hátra. Mindenki más Tank1-gyel tart.
Tank1: Korthazzt fogja tankolni és ez lesz az első amit a DPS is gyepál.
Tank2: Rivendaret fogja tankolni.
A terem hátulsó részében a ranged DPS és a healer tankolja a két kaszter addot, Zelieket és a Ladyt. Egyszerűen az egyikük a Ladyhez, a másikuk Zeliekhez áll közel, healelik egymást/magukat és kiállnak a void zónákból amíg az első két add a kapunál meghal. 3 vagy 4 marknál helyet cserélnek, ezzel az aggró is átadódik. Ezt ők kommunikálják le szépen egymással folyamatosan. Ők külön egységet alkotnak, a többieknek nem kell foglalkozni azzal hogy ők mit tesznek.
2) Tank1 és csoportja mindig együtt mozog a meteor sebzéselosztása miatt. 3 marknál Tank1 és Tank2 (illetve csapataik) találkoznak a kapu előtt és áttauntolják egymás lovasát, majd visszamennek a saját sarkukba a csapatukkal együtt. Azaz Tank1 és Tank2 mobot cserél (hogy másik mark stackelődjön és az előzőleg felgyűlt mark leessen, ne sebezzen többet), a csapat marad a tankokkal és a tankok is ugyanabba a sarokba húzódnak vissza ahova eredetileg álltak. Igen, ekkor a DPS az első csere után Korthazz helyett Rivendaret fogja ütni. Nem baj az. Következő 3-4 marknál ismét visszacsere és ismét Korthazzra megy a DPS. Ha már 20-30% körül van a DPSelt add, érdemes kivárni akár az 5 markot is, még nem fog belehalni senki.
Ha Korthazz meghalt, a tankja átveszi Rivendaret és a felszabaduló tank elmegy hátra tankolni Zelieket vagy Ladyt, esetleg megáll az emelvény közepén és kimegy kávét főzni, nem annyira lényeges :) A DPS ledarálja Rivendaret. Ha esetleg nem sikerülne 5 markig ledarálni, akkor szólni kell a kávét főző tanknak, hogy mégis jöjjön már kicsit vissza és vegye át, amíg a DPS kimegy a terem közepére megvárni hogy leessen róla a Rivendare mark. (És utána már mindeképp le fog menni Rivendare)
3) Ha a két melee add meghalt, maradt 2 kaszter add hátul. Itt a mobok nem mozgathatók így csak az emberek cserélődnek rajtuk, egyszerűen annyit kell csinálni hogy valamelyikre rámegy az összes DPS, aztán ha van 3 mark mindenkin akkor átmegy az egész a másik mobra. Persze egyvalaki mindig maradjon aki testközelségével tankolja az addokat. Ha nincs senki se közel, akkor az egész termet szétblasztolják ezek a marhák, figyelni kell.
Elvileg van valami enrage timer is, 100 mark után. Nem tudom hogy 100 összesen feltett mark, vagy hogy van, de nem fogjuk elérni remélhetőleg.
Lehet variálni is, lehet mást ölni, lehet egyszerre több bosst ölni, halál mindegy, nekünk ez vált be és ez talán a legegyszerűbb amit leírtam.
Röviden tömören: ha 3nál több mark van rajtad és annak a bossnak a közelében állsz akinek a markja rajtad van, akkor rossz helyen állsz, menj át a másikhoz, vagy hozass a tankokkal másik bosst. Az egész egy 4 szereplős tank&spank, ami a markokkal meg van bolondítva, hogy ne lehessen sokáig egy szereplő közelében se senki. Ez a logikája.
Nagyon egyszerű az egész, akármennyire is összetettnek tűnik. Első pull előtt fingunk nem volt mit fogunk csinálni, de majdnem lement második pullra, harmadikra meg hibátlan volt...
Oszt akkor ha minden meghalt, kinyitjuk a megjelenő ládát, ami olyan mint a sakknál, hogy félóra mire mindenki kilootolja a köcsög badget :D A ládából szerzett lootokat shardoljuk, majd a megjelenő teleporton át megnézhető ahogy újra összeáll Sapphiron. Innen pedig hazamegyünk mert nincs elég FR és nem tudjuk kihealelni :)
Loatheb: ez ilyen izé. Nagy fungal monster, azt írják. A neve a Healbot szó anagrammája, állítólag direkt.
Képességei:
- Necrotic aura: 20 másodpercenként kasztolja, 17 másodpercre minden heallel szemben immunissá teszi a raidet. HAHA, nem dispelelhető.
- Deathbloom: 30 másodpercenként az egész raidre tesz egy kis dotot, ami kb egy fordított lifebloom. Nem dispelelhető. Teljes sebzése 2400.
- Inevitable doom: 30 másodpercenként 4K shadow sebzés az egész raidre. 5 perccel pull után 15 secenként kezdi használni, ez egy soft enrage.
- Fungal creep: +50% crit esély, -100% okozott threat 90 másodpercig. Ezt a debuffot a játékosok a 30 másodpercenként idézett spórák megölésével kapják meg. A spóra halála környékén levő embereken érvényesül a debuff. Max 5 ember, 10 yardon belül.
Taktika:
Minél hamarabb minden DPS vegye fel a spore buffot és ha lejár, vegye fel újra. Ez 10fősben nem igényel nagy szervezést szerintem. Healelni végig lehet, csak a necrotic aura hatása alatt befejezett healekre a célpont immunis lesz. Így pl 2 másodperccel a necrotic lejárása előtt elkezdesz egy 2.5ös healt akkor az pont be fog érni az aura megszűnése után és befér még egy 2.5ös heal. Hotokat használni nincs értelme, nagy lassú healekkel vagy aoe healekkel érdemes operálni. A tankra elég másfél-két healer. Az egész a heal szervezéséről szól, illetve a magas DPSről. Mivel itt az aoe sebzés shadow alapú, elvileg shadow elnyelő potikat lehet használni, classic Naxxban kellett is, most szerencsére már nem.
Ezt ma este fogjuk megnézni, a taktikát kiegészítem/pontosítom majd. ha a szerver lagg nem szól közbe leis megy ;)

Instructor Razuvious trash: csomó lovas meg death knight. Összehúz-aoe módszer nekünk bevált. Jó nagy aggrorangeük van, vigyázni kell vele.
Instructor Razuvious: fegyvermester, 2 tanítványával. Csak mi tudunk újat mutatni nekik!
Képességei:
- 30K ütések a tankra :)
- Disrupting shout: ~15 másodpercenként az egész raidbe sebez 4-5K körül.
- Jagged Knife: ~10 másodpercenként egy random emberre tolja, 5k sebzés és 10K bleed effect 5 sec alatt. LOSolható és elvileg van valami 5 yard minimum hatótávja egyébként...
- Unbalancing strike: -100 defense skill 6 másodpercre + durván 100K sebzés :)
- Van 2 understudy típusjelzésű addja, akik 3-4Kkat ütnek és kb ennyi. Ja igen, a lényeg: ezeket a terem bejáratánál elhelyezett obedience crystal-ok segítségével irányítani lehet...
Taktika:
Rendkívül egyszerű a boss. Mivel atom brutálisakat üt, nem lehet hagyományos úton tankolni, ezért az understudykat kell mesterük ellen fordítani. A két tank beáll 1-1 kristály elé, majd jobbklikkel azonnal elkezdi a mind controlt. A jobb oldali kristály a jobb understudyt, a bal a balt vezérli. Az understudyk képességei:
1) autoattack: ezt érdemes benyomni, hogy csápoljon a bossra.
2) blood strike: 4 sec CDje van, instant ütés, ezzel tartunk aggrót és DPSelhetünk is, mindig legyen CDre nyomva.
3) taunt: átveszi az aggrót a célponton. 20 sec cooldown.
4) bone barrier: egyfajta shieldwall: -75% sebződés 20 másodpercre, 30sec cooldown.
A következőt kell tenni: az előre megbeszélt tank kezdi először a tankolást a saját understudyjával: jobbklikk a kristályon, boss kijelölése, bone barrier felrakása, autoattack bekapcsolása. Azonnal el kell nyomni a bone barriert, az legyen az első képesség amit használunk az átvett addon! Blood strike CDre. Amikor a bone barrier lejár, a másik understudy használja a bone barriert, MAJD a taunttal átveszi az aggrót. Tényleg fontos hogy barrier nélkül ha lehet semeddig ne üsse a boss az understudyt, mert akkor 4x sebzést szenved el és nem lehet majd életbentartani...
Nekem AG Unitframen nem nagyon látszott az understudy buffjainak időtartama, túl picik az ikonok. Egyszerűen azt figyeltem, hogy amikor 10 sec van hátra a bone barrier CDjéből akkor azt jelenti hogy lejárt (30 sec cd - 20 sec időtartam!) és szóltam a másik tanknak hogy vegye át.
Ismétlem, mindig el kell nyomni a bone barriert mielőtt a taunttal átvesszük az aggrót. Állati durvákat üt a boss.
Heal kiosztás: aoe healer a raiden (aki tud, ráállhat egészen a bossra és ezzel elkerüli a jagged knifeot, de alapvetően lófasz, kihealelhető) másik 2 healer az épp tankoló understudyt spammeli.
Amin elsőre wipe volt, az a mind control időtartama :D Nem jutott eszükbe hogy ez bizony le fog járni. 1 percig tart a kristállyal létrehozott mind control. Ha csak 10-20 másodperc van hátra és a másik undestudy tankol, ideje megújítani az MCt: a bosstól távolabb menni 5-10 méterrel, eldobni az MCt és azonnal újra kattintani a kristályra (instant kaszt!). Ekkor ismét nálunk lesz az irányítás és az understudy nem üt meg senkit közben.
A DPS fullosan mehet az első pár másodperc után.
Ha a boss fekszik, az understudyk egymást is betankolhatják (egyszerre csak egy MCt engedjetek el :D), de amúgy simán tankolhatók, nem ütnek nagyot.
25 fősben kb ugyanez csak nincsenek kristályok és így pappal kell MCzni majd.
Gothik the Harvester trash: sok sok fegyvermob. A staffokat öljétek először mert aoeznek. Durva aggrorange miatt a patrolokra figyelni kell. Ha találkoztok necro knighttal akkor az is első killtarget mert aoezik. Amúgy a death knight captain mobokat öltük először mert idézgetnek meg köcsögök. Egyébiránt aoezható a trash itt is.

Gothik the Harvester: ez is ilyen Aran rokonságába tartozó emberke. Fent áll egy erkélyen egy terem felett. A terem mellett van egy másik ugyanolyan terem, kapuval elválasztva. Ez a kapu kezdetben nyitva van, de a boss elindításakor bezárul.
Az a terem, amibe érkezéskor kerülünk, a LIVE SIDE (élő oldal). A szomszéd terem a DEAD SIDE (halott oldal). Könnyű felismerni, mert utóbbiban csontkupacok vannak, a live oldalon meg nincsenek.
A bosst valami ranged támadással be kell húzni, ekkor lerohan az erkélyről és ismeretlen helyre távozik. (vagy ottmarad és pofázik, nem tudom és mindegy is, nem kell vele törődni)
Ezután 20 hullámban jönnek egyre több és erősebb mobok majd. Mindig live oldalon jelennek meg a mobok először, és ha megöljük őket akkor a dead side-on támadnak fel, valamelyik csontkupacból másznak ki. Live oldalon a két oldal közti kapuval szemközti falon (bal fal) spawnolnak a mobok.
Mivel a két oldal között nincs átjárás, a raidet ketté kell osztani. Javasolt megoldás:
LIVE SIDE: 1 tank, 2 DPS,1 heal
DEAD SIDE: 1 tank, 3 DPS,2 heal
Mivel az élő oldalon megölt mobok a halottnál támadnak fel, ha a halott oldal nem bírja kezelni a dolgokat (az ott feltámadók erősebbek lesznek, illetve a Riderek megölésekor nem 1 hanem 2 mob spawnol dead oldalon) akkor szükség lehet, hogy a live side kicsit lassítson. Sokat nem lehet, mert időre jönnek az addok szünet nélkül.
Ha mind a 20 hullám mobjai lementek és mindenki él még akkor kb meg van nyerve a csata. Ekkor 4:30-cal a csata kezdete után megjelenik a boss, először live oldalon. Tauntolható, shadow boltokat spammel és 15 másodpercenként 10%kal csökkenti a teljes raid tulajdonságait (harvest soul debuff!). Időnként átugrik a másik oldalra, akkor ott kell tankolni és az ottani DPS üsse fullosan. A wowwiki szerint az első átugrásnál megnyílik a kapu a két oldal közt, de nekünk csak 6 harvest soul után nyílt meg, nem voltunk biztosak benne hogy lemegy... De amint kinyílt a kapu, másodpercek alatt meghal, nem téma.
A tankolás elég nehéz mert összevissza mindenfele spawnolnak a mobok, nekünk az vált be hogy a normálokat nem tankoljuk vagy csak 1-2 ütéssel, hogy egy picit megálljanak. A tauntot, intervenet és hasonlókat mindenképp az elitekre kell tartogatni hogy azok ne üssenek meg senkit, mert az fáj. A nem tankolt normál mobokra mehet a nuke azonnal, az eliteknél meg kell várni hogy a tank begyűjtse. Először mindent próbáltunk tankolni de nem nagyon lehet és ebből wipe lett. Itt a kevesebb több.
CCt lehet használni de szerintem értelmetlen. Megfelelő tankolás mellett semmi nagyot ütő nem üt meg senkit, a kicsik meg le vannak szarva.
Hasznos lehet ha a teljes ranged/heal szekció egy pontba áll, hogy könnyebben tudni lehessen merre fognak elkószálni a mobok.



 

ULDUÁR TAKTIK

 

XT-002 Deconstructor

01. Leírás

XT-002 a The Siege of Ulduar meghatározó, utolsó bossa. A normál WoTLK raid összetétel megfelelő. Nem igényel resistance gear -t .

02. Képességek

  • Gravity Bomb: 9 ms után egy Gravity Bomba terem a játékos helyzetén(a játékos elszenved 12,000 [HC: 15,000] sebzést): 12 yardon belül a játékosokat egy gravitációs kútba teszi ami, 11700 tól 12300-ig (HC: 14625-tól 15735-ig) sebez ami Shadow sebzés. A kútnak a range nagyobb mint amekkora területen sebez.
  • Searing Light -> (LIGHT BOMB) : 3,000 (HC: 3,500) sebzést okoz a játékosnak és a tőle 10 yardon belül állóknak minden másodpercben 10 másodpercig.
  • Tympanic Tantrum: Minden játékost sebez az életpontjának 10% -val másodpercenként 8 secig. (Dazedel). 1 perces cd. 25% ként resetelődik a cdje.
  • Enrage: 10 perc után Enragel.

A bossnak 5 millió hpja van. A szivének 1,5 millió (HC: 7 millió).

03. A csata

03.01. XT-002 Deconstructor

Két fő fázisa van: 1. Boss fázis, 2. Szív Fázis

A fázisokat 25% hp vesztés után váltja ha nagy a dps elkerülhetjük a Tympanic Tantrum -t.

1.fázis

Itt dpseknek dpselni és figyelni a debuffokra majd elfutni a raidtől ha megkapja.

A healereknek koncentrálnia kell a debuffos emberekre és persze nekik is a debuffokra. A main tank ha megkapja valamelyik debuffot az offtank átveszi a main tank pedig elfut a raidtől de próbál heal rangeben maradni.

2.Fázis

Amint a boss 75, 50, 25 % ra kerül átvált a 2. fázisba ilyenkor XT-002 kikapcsolja magát de dupla sebzést kap ha a szíve sebződik.

30 másodpercünk van rá. 3 fajtája van az addoknak akik a 4 sarokban spawnolnak:

  1. XS-013 Scrapbot: ha elérik XT-002 -t 60k -t healelnek rajta.Első dolgunk ezeket leölni.
  2. XE-321 Boombot: ha meghal felrobban és sebzi a körülöttük lévő játékosokat és npcket 16,000 Fire sebzéssel.Mindenképp rangednek kell ölnie.
  3. XM-024 Pummeler: kicsi a sebzésük és csak egy célpontra irányulnak, tankolhatóak.

Personal Electromagnetic Pulse Generator hasznos lehet egy Engineertől mivel stunnolja 20yrdon belül 3 másodpercre a mechanikus mobokat.

A meele próbálja a szívet ölni de közben figyelje egy ember a szív életerejét nehogy hard módba lépjenek át ha nem úgy tervezik. A ranged ha végzett a Scrapbotokkal hamar találjon magának egy Bombbotot és kezdje el dpselni úgy hogy közben figyelje ne legyen közelében játékos amikor meghal .

XT-002 hard módja bármelyik Szív fázisban aktiválható, ha a szíve elpusztul vagyis ha nagy a dps vigyázni kell ha nem akarsz hard módozni.

04. Hard mód

  • Heartbreak: Amint elpusztítod a szívét aktiválódik, elindul a hard mód és feltölti maximumra a boss életerejét. A sebzése megnő 15%-kal az életpontja pedig 50%-kal . (HC: 15% sebzés és 60% életpont) XT-002 nem idéz több addot és csak az első fázis lesz aktív.
  • Void Zone: A Gravity Bomba egy Void Zone -t idéz meg aki benne áll az 5000 (HC: 7500) Shadow sebzést kap.
  • Life Spark: Light Bomba megidéz egy Life Sparkot ami sebzi az egész raidet. A Sparkok Static Chargot castolnak, ami 800 (HC: 2000)-t sebez.

 

Razorscale

01. Leírás:

Razorscale egy Plated Proto-drake. Annyit lehet róla tudni, hogy régebben a neve Veranus volt, Thorim hátasa. Miután legyőzte, Loken befogta a Veranust és halálos fegyverré változtatta. Loken parancsára Ignis felpáncélozta és így kapta meg a mai alakját.

forrás: http://www.wowhead.com/

02. Képességek:

02.01. Phase 1: Levegőben van

Devouring Flame: 5088-5912(HC7863-91377863 tol 9137) sebzés egy emberre és mindenkire aki 6 yardos körzetben áll, 25 secig tart. (Személyes megjegyzés: Tüzes effekteket láttok magatok körül).

Fireball : 6660 to 7740 (HC: 6713 to 11287) sebzés egy emberre.

Flame Breath: 13125 to 16875 (Hc: 17500 to 22500) sebzés arra aki Razorscale előtt áll amikor eltolja ezt a képességet. Csak akkor használja amikor fölszállna.

Wing Buffet : Ellöki az embereket 35 yardra tőle. Csak Flame breath után használja.

Dark Rune Adds : Addokat spawnol amik furókból jönnek ki. 1 fúróból jöhet Dark Rune Watcher 1-2 Guardian-nal, vagy egy nagy Sentinel. Csak 4 fúrónyi add lehet a „harctéren’’.

02.02. Phase 2: Földön van

Flame Buffet : Megnöveli a bekapott stackenként 1000-el(Hc: 1500). Összesen 99-szer lehet rajtad.(Személyes tanács: 2 tank kb 5-10 stackenként felváltva tankolja a bosst.)

Wing Buffet : lsd. fentebb

Fuse Armor : Lecsökkenti az armort és a movement speedet 20%-al 20 secig. 5-ször tud felstackelni. Ha felstackkelt 5-ször akkor a tankot stunnolja pár másodpercig.

Flame Breath : lsd. Fentebb

Devouring Flame: lsd. fentebb. Stackelődik a Flame Buffet-tel.

02.03. Addok:

Dark Rune Watcher: Élet: 221,760 Mana: 88,140 Képességek: Lightning Bolt: 5950-8050 begin_of_the_skype_highlighting 5950-8050 end_of_the_skype_highlighting(Hc: 8075-10925) sebzést okoz.

Chain Lightning: 5088-5912 (Hc: 8788-10212) damaget tol 1-5 emberre, attól függően mennyien állnak a target körül.

Dark Rune Guardian: Élet: 100,800 Képesség: Stormstrike: 20%-al megnöveli a nature sebzést.

Dark Rune Sentinel: Élet: 163,800 Képességek: Battle shout: Megnöveli a damage-t 60%-al és az attack speedet 20%-al (Hc:damage:100%, attack speed:20%).

Heroic Strike: Megnöveli a damage-t 58-74-el.

Whirlwhind: 4 secig körbe körbe forog és secenként a weapon damage+300-at tol.

03. A csata

03.01. Normal

Raid felállás: 2 tank, 3 healer és 5 dps (Hc: 3 tank, 7 healer és 15 dps)

03.01.01. Phase 1:

Igazából nagyon egyszerű. Itt Razorscale a levegőben van. Nekünk annyi a dolgunk hogy megvédjük Brann Bronzebeard csapatát a dark iron dwarfoktól, hogy megjavítsák az ágyúkat, hogy le tudjuk kénszeríteni Razorscalet a földre és akkor lehet ölni. Ahhoz, hogy le tudjuk lőni 2 ágyút kell megjavítani Bronzebeardék csapatának. Amikor kiírja, hogy „Harpoon Turret is ready for launch.’’ akkor egy ágyú kész van. 2(Hc:4) ágyút használunk és öljük. Ezt csináljuk addig amíg Razorscale hp-ja el nem éri az 50%-ot. Ekkor jön a Phase 2.

03.01.02. Phase 2:

Itt Razorscale véglegesen leszáll a földre és itt a placc közepén van egy nagy kör (eddig is volt csak itt létfontosságú). A tankoknak annyi a dolga, hogy Razorscalet körbe körbe húzzák ezen a körön amíg meg nem hal. A healereknek és a ranged dd-knek annyi a dolga, hogy a kör közepén állnakJ és healolnak/dd-znek. A mellek-nek annyi, hogy ölik Razorscale-t hátulról. Mint fentebb írtam ha a Flame buffet eléri a 5-10 stacket akkor vegye át a másik tank a bosst és ez így menyjen végig. Ha meghalt akkor öröm ,vidámság és jönnek a lootok.

03.02. Heroic mód

Iron dwarf, Medium Rare (Hc: Iron Dwarf, Medium Rare)

Itt annyit kell csinálni, hogy Razorscale  Flame Breathével meg kell ölni 25(Hc:50) Dark Rune Guardiant.

 

 

Auriaya

01. Leírás

Auraiya – még mielőtt Yogg-Saron elfogta volna –  nagy növény- és állatbarát volt. Ezért láthatunk macskákat az oldalán, mert azok voltak a kedvenc állatai. Auraiya évek óta magányos, és az Old God növekvő ereje úgy tűnik elpusztítja az utolsó szilánkjait Auraiya józanságának.

02. Képességek

02.01.  Auriaya:

  • Sonic Screech: 60,125-69,875(Hc: 190,000-210,000)-öt sebez arra aki előtte van. A sebzés elosztódik az emberek között akik előtte állnak.
  • Sentinel Blast: 3,500(Hc:6000)-at sebez(shadow-ban) és megnöveli a Shadow damage takent-t 100%-al. 5-ször tud felstackelni és lehet interruptolni.
  • Terrifying Screech: Mindenkit fearel 5 secre. Lehet használni a pvp trinketet/a human racial képességet.
  • Guardian Swarm: Kijelöl egy embert és summonol köré 10 Swarming Guardians kevés élettel.

02.02. Feral Defender:

  • Feral Essence: 50%-al megnöveli a damage-t stackenként. A Feral Defender 9 stackel kezd és mindig veszít egy stack-et ha meghal (9 élet, mint a macskáknakJ).
  • Feral Rush: Rá charge-ol egy random playerre, sebez bele 927-973(Hc:2,925-3,075)-at és spell lockot ad rá 6 secig.
  • Feral Pounce: Lestunnol egy targetet és sebez bele 602-698(Hc:972-1,178)-at mind másodpercben 4(Hc:5) secig.
  • Seeping Feral Essence: 4500(Hc:6500)-at sebez arra minden másodpercben, aki benne áll. Akkor spawnol amikor a Feral Defender elveszít egy életet a kilencből. Void zone szerű effekt.

02.03. Sanctum Sentry:

  • Savage Pounce: 2,775-3,225(Hc:5,550-6,450)-öt sebez és még 5 másodpercig másodpercenként 2,313-2,687(Hc:3,700-4,300)-at.
  • Strength of the Pack: Az összes Sanctum Sentrie-nek, aki 10 yardra van tőle, megnöveli a damagét 30%-al . Az effekt stackelődik ha több Sentrie-van körülötte.

03. A csata

  • Raid felállás (10):2 tank(1. az egyik add-ra 2. a másik add-ra és a bossra), 3 healer és 5 dps
  • Raid felállás (25):3 tank(1. az első 2 add-ra 2. a másik 2 addra 3. pedig a bossra), 6-7 healer és 15-16 dps

Auraiyával a csata elején jön 2(Hc:4) Sanctum Sentrie. Nagyon fontos, hogy a Sanctum Sentrieket elhúzzuk egymástól, különben wipe. A fight gyakorlatilag a pullon múlik. Először a Sanctum Sentrieket kell leverni majd spawnol a Feral Defender. Ha kell öcsi(ez nem a hard mode) akkor meg lehet ölni őt 9x és aztán a bosst, de egyszerűbb, ha csak a bosst öljük és akkor ő is eltűnik. Tauntolni és tankolni nem lehet a Feral Defendert. Auraiya-nál arra kell figyelni, hogy mikor Sonic Screech-et tol akkor mindenkinek a boss elé kell állni, hogy elosztódjon a damage, és Terrifying Screech-nél praktikus ha mindenki kijön pvp trinkettel/human raciallal. Érdemes a tankra fear wardot rakni. Sentinel Blastot érdemes interruptolni. A Guardian Swarm-oknál öljétek le őket. Ha meghalt jöhet a vidámság, mulatás és persze a lootosztásJ.

04. Heroic

Itt annyit változik a fight, hogy a tankoknak tartania kell a Sanctum Sentrie-ket (úgy, hogy közben ne öljék meg őket) és szét kell nuke-olni Auraiya-t.

 

 

Ignis the Furnace Master

1. Ismertető

Ignis the Furnace Master egy nem kötelező boss harc Ulduarban a Colossal Forge részben. Ignis készítette Kologarnt és Razorscale-t.

2. Képességek

Általános képesség: Parry után nem fog gyorsabban ütni

  • Scorch: a boss egy tűzsugarat lő ki, ami az előtte 30 yardon belül álló embereket sebzi. Ez egy DoT alapú sebzés, ami 3 másodpercig tart, de fél másodpercenként sebez. Ezenfelül a föld is megpörkölődik és aki benne áll kap egy debuffot, amitől az ember kap debuffot és a 13 yardon belül tartózkodó emberek meggyulladnak. Ennek a képességnek még az a fontos tuladjdonsága, hogy az Ignis által idézett Iron Constructok ebből buffot kapnak.
    • 10 fős:  2357 – 2643       DoT (0,5 mp., 3 mp-ig) tűz alapú
  • Flame Jets: Amikor dobbant a boss a földből láng gejzírek törnek ki, melyek mindenkit érintenek a raidben. Ilyenkor az ember felrepül a levegőbe. A castereknek fontos, hogy ez mindenféle castolsz megszakítja és 8 másodpercig nem tudsz varázsolni semmit (healereknek nagyon fontos).
    • 10 fős:  5655 – 6345  + DoT 1000 (1mp, 8 mp-ig) tűz alapú sebzés
    • 25 fős: 8483 – 11198 + DoT 2598 (1mp, 8 mp-ig) tűz alapú sebzés
  • Slag Pot: Ignis odarohan egy véletleszerűen kiválasztott emberhez, majd belehajítja a hasán lévő kondérban, ahol nem tud támadni 10 másodpercig.Tehát a healer tudja gyógyitani magát. Ha túléli kap egy buffot, ami 100% Haste-t garantál 10 másodpercig.
    • 10 fős: 3500 (1 mp., 10 mp-ig) tűz alapú sebzés
    • 25 fős: 5000 (1 mp., 10 mp-ig) tűz alapú sebzés
  • Activate Construct: Megidéz egy Iron Constuctot. Erről kicsit részletesebben lentebb írok.
    • 10 fős: 40 másodpercenként idéz egy Iron Constructot (HP: 3,56 millió)
    • 25 fős: 30 másodpercenként idéz egy Iron Constructot (HP: 3,81 millió)
  • Strength of the Creator: Amikor a boss megidézi az Iron Constructot akkor megkapja ezt a buffot, ami +20% sebzés bónuszt ad neki, mind Normál, mind Heroic módban. Ez addig van a bosson, míg az add él, de ha több add van ez a buff stackelődik.

2.1. Add: Iron Construct

A boss idézi ezeket a dögöket. Módtól függetlenül 1000 – 2000 között mozog a sebzésük. Ezeken lehet CC-t használni: Entangling Roots, Frost Nova, és még sorolhatnám. Megölni ezeket úgy lehet, hogy az offtank, vagy esetleg egy dps, a boss által használt Scorch képesség során felpörkölt izzó talajra visszük, amitől egy stackelő buffot kap és gyorsabban fog ütni. Mikor eléri a 10-et eléggé bemelegszik és Molten Construct lesz belőle, amihez kap egy tűz sebzésű aurát. Fontos, hogy ezután azonnal aggrót szerezzen rajta az akit ezzel megbíztak, mivel ledobja az összes aggrót. Miután az adott ember kezelésbe vette kezdje el húzni a víz felé. Mikor eléri a fizet lehűl, a színe sötétlila lesz és 20 másodpercig stun alatt lesz. Ebben a fázisában elég törékeny (ezért Brittle Construct a neve), 50%-al nagyobb eséllyel crittelünk bele, és ha egy támadás 5000, vagy attól többet sebez rajta akkor szétesik és felrobban. A robbanás 10 yardon belül 20000 sebzést okoz. Ezért érdemes távolsági DPS-t bevetni rajta. Ha a törékeny fázisában nem sikerül kinyírni, akkor újból Iron Construct lesz belőle, majd minden kezdődik előről. Majd elfelejtettem, hogy nem immunisak a tűz alapú varázslatokra.

3. Stratégia

Magát a harcot a TankSpot által kiadott videóból és a wowwikin találnható infókból fogom összegyúrni. Igaz már egy jó ideje nem játszom, így nem tudom pontosan leírni, de a videó nagyon jó, minden kivehető rajta.

A raid felállításakor figyleni kell arra, hogy Ignis-nek vannak addjainak aktiválása a módtól függ (Normál: 40mp., Heroic: 30 mp.), ezért ezek kezelésére kell a main tankon kívűl egy off tank, vagy 1 tapasztalt (Heroic módban 2-3) DPS, mivel az addok relatíve nem ütnek nagyot (1k-2k prot. warriba).

A main tanknak viszonylagos jobb cuccban kell lennie, mivel a Ignis elég nagyokat üt, ezenfelül a tüzet sem pazarolja. Tehát Naxx és felette gearelt tank jöhet szóba.

A DPS minimum 3500 legyen, de a 4000 ajánlott. A DPS-nek még fontos az, hogy időben kimenjem a Scorch után hagyott parázsból.

A healernek nincs különösebb dolguk. Emlékeztetem a healereket, amikor bekerülnek Ignis hasán lévő üstbe, ott tudják gyógyítani magukat és vigyázniuk kell arra, hogy ne castoljanak amikor Ignis a Flame Jets képességet használja!

Most már jöhet a konkrét harc.

A main tankra lehet Misdirectiont rakni, vagy csak az egyszerű berohanással. Az aggrózás után menj a két vizes medence valamelyikéhez (ezt a videó alapján mondom), miután már biztosan van aggró és a többiek elhelyezkedtek a boss mögött, mehet a DPS. A Ignis-nek nincs Cleave képessége, így abból nem történik baj, ha véletlenül valaki a boss elé kerül. Tehát a main tank elkezdi tankolni, amikor Ignis elnyomja az első Scorch-ot akkor a tank elkezd oldalazni a másik medence felé, úgy , hogy kimenjem a Scorch által izzó föld alól, majd Ignis-t elforgatja úgy, ahogy a kezdésnél volt. Arra ügyelni kell, hogy a melee is tudja püfölni a boss-t. A második Scorch után előre szalad, azaz megforgatja Ignis-t. Ilyenkor még mindig a medencénél van a tank. Jön a harmadik Scorch, ekkor újból oldalazik, igazít és tankol tovább. Mikor jön a következő Scorch, akkor átfut a Ignis-en, félfordulat és minden kezdődik előlről. A boss természetesen nem csak a Scorch képességét használja, hanem a többit is, így nem kell megijedni attól, ha mondjuk a boss megfordul egy pillanatra, mert az üstjébe rak egy embert. Amikor lehív egy Iron Constructot, akkor megkapja a Strength of the Creator buffot, addonként nő a buff ereje, vagy csökken, ha hal meg add. Az addok kezelése a megbízott ember/ek feladata, tehát nem fogok „személyeskedni”. Amikor az add spawnol, akkor behúzza a Scorch által megváltoztatott földre, ilyenkor megtáposodik, gyorsabban kezd ütni, majd 10 stacknél, Molten Construct lesz belőle. Ilyenkor az előző aggrót ledobja! Ebben az állapotában 100% al gyorsabban üt és mozog, AoE tűzsebzése van amelynek hatósugara 7 yard, ezért gyorsan be kell vinni valamelyik vizes medencéde, ahol lenyugszik és 20 másodpercen belül megölik. Ekkor healer ne legyen a közelében a robbanás nagysága miatt.. Ha ez nem kerül sorra, akkor újra Iron Constuct lesz, és minden kezdődik.

A harc hosszú és mindenki számára nagy próbatétel. Miután az emberek megtanulták, hogy mozogjanak a harc során könnyű leverni.

 

 

Kologarn

01. Leírás

Kologarn úgy keletkezett, hogy Loken felkereste Ignis the Furnace Master-t, hogy csináljon neki egy óriást aki megvédi a Shattered Walkway-t a betolakodóktól akik belépnek Ulduar belső szentélyébe.

02. Képességek

  • Focused Eyebeam 2,313-2,687 (Hc: 3,238-3,762) Nature damage minden másodpercben. Két sugár spawnol a player körül. A két sugár a playert célozza be és követi őt amíg el nem tűnik, ez pár másodperc.
  • Overhead Smash 5000(Hc:7500)-et sebez és feltolja a Crunch Armor-t ami 20% armor vesz le 6 secig (Hc:25% 45 secig).
  • One-Armed Overhead Smash Ugyan az mint a fenti csak 3000(Hc:5000)-t tol.
  • Stone Shout Az egész raidre 1,084-1,216 damaget tol secenként.Akkor használja ha kologarn mindkét karja meghalt.
  • Petrifying Breath Mindenkibe 14,063-15,937 (Hc: 18,750-21,250) nature damage minden másodpercben és felrakja a Brittle Skin-t, ami növeli a damage takent 20%-al 8 secig. Csak akkor használja ha nincs senki se melee rangben.
  • Right Arm
    • Stone Grip Felkap1 (Hc: 3) embert és sebez beléjük mind másodpercben 2,925-3,075 (Hc: 3,413-3,587)-öt. Csak akkor engedi el őket ha belesebzük 100,000 (Hc:480,000)-et.
    • Death: Ha megöljük a jobb kezét akkor Kologarn elveszít 15% életet majd a kar 30 sec múlva visszaspawnol. Ez idéz 5 Rubble-t akik castolnak Stone Nova-t, ami 5,550-6,450 sebez arra aki 10 yardra van tőle és megnöveli a damage takent 5%-al 10 secig. A Rubble-ket lehet stunnolni.
  • Left Arm
    • Shockwave Az egész raidre 8,788-10,212 (Hc: 13,875-16,125)-et sebez.
    • Death: Ha megöljük a bal kezét akkor Kologarn elveszít 15% életet majd a kar 30 sec múlva visszaspawnol. Ez idéz 5 Rubble-t akik castolnak Stone Nova-t, ami 5,550-6,450 sebez arra aki 10 yardra van tőle és megnöveli a damage takent 5%-al 10 secig. A Rubble-ket lehet stunnolni.

03. A csata

03.01. Raid felállás:

2 tank(1 bossra,1 addokra), 3 healer és 5 dps(Hc:3 tank(2 bossra 1 addokra), 6-7 healer és 15-16 dps)

03.02.01. 10 fős verzió:

Kologarn egyszerű fight. A lényege , hogy amikor van jobb kéz akkor azt kell ölni, egyébként meg a testét. A Rubble-öket tankolnia kell az OT-nak és meg kell őket ölni(nem csak az OT-nak). Figyelni kell, hogy a sugárt ne vezesd bele másba.

03.02.02. 25 fős verzió:

Itt annyit változik a fight, hogy a bosst felváltva tankolja 2 tank és a rangedek ölik a jobb karját, egyébként mindenki a bosst(ha nincs jobb karja).

04. Heroic

Disarmed (10 player)

Disarmed (25 player)

A boss 35%-on legyen a 2 keze meg-5-5%-on. Hero,trinketek minden, leölitek egyik,majd a másik karját és aztán a bosst, akinek így 5% élete lett. Hát ennyi kell az öcsihez.

 

 

Flame Leviathan

01. Leírás
Flame Leviathan Ulduar első bossa, mindenképpen meg kell ölni, ahhoz, hogy továbbjuthassunk. Flame Leviathan a Formation Grounds-on található, és hasonlóan Malygos csatájához itt is vehicleben kell küzdenünk, de itt nem csak egy meghatározott fázisban, hanem végig a harc folyamán.
Senki nem tudja használni a képességeit, és három féle jármű közül választhatunk, hogy mit használjunk.
Ahogy belépünk Ulduarba, helyből a garázsban találjuk magunkat, ahol Brann és törpéi által otthagyott járműveket láthatunk. Ezekbe kell beülni. Három féle jármű van, Chopper, Demolisher és Siege Engine. Ezek segítségével kell átvágnunk magunkat az Iron Dwarf hadseregen aki beköltözött Ulduarba.
A trasht elég gyorsan ki lehet takarítani Flame Leviathan elött, és közben tudod aktiválni a hard mode-ot is. Található itt négy torony, amiket ha nem rombolsz le különböző buffokat adnak a bossnak. Az achivementek, hasonlóan Sartharionhoz a megmaradt addok számval függnek össze, illetve itt nem addok, hanem buffok. Minél több tornyot hagysz meg annál nehezebb a móka.

02. Képességek
•    Flame Vents: AoE képesség, Flame Leviathan 10 másodpercen keresztül 50 yardos területen sebez. Channeles varázslat a Siege Engine vezetője meg tudja szakítani.
o    10 fős: 3000 fizikai sebzés / másodperc
•    Battering Ram: Csak Flame Leviathan előtt hat, a célpontot hátralöki és egy durva sebeződés növelő debuffot rak rá.
o    10 / 25 fős: 100% weapon sebzés + 50% sebzés növekedés 20 másodpercre (halmozódhat)
•    Gathering Speed: 15 másodpercenként 5%-kal gyorsabban mozog. Ez egy halmozódó buff. 25% sebességnövekedésnél már gyorsabb, mint a játékosok. Ha üzemzavart okozunk neki a buff leesik.
•    Missile Barrage: Rakéta sortűz, ami random célpontra fizikai sebzést okoz.
o    10 fős:3770--4230 fizikai sebzés
•    Leviathan Defense Turret: Flame Leviathan 10 fősben kettő, 25 fősben négy védő löveggel rendelkezik. Ezeket lehet támadni, ha a Catapultot irányító játékos kilövi az utasát és az a bossra érkezik. A lövegtornyok folyamatosan ütik – pontosabban: lövik – aki a bosson utazik egy Searing Flame nevű képességgel. Nem sebez veszélyesen. Ha a tornyokat leverjük a gép, Flame Leviathan újraindítja a rendszereit, ezzel 20 másodpercre stunba kerül és 50%-kal többet sebződik. > Systems Shutdown

 

02.01 Hard mode buffok

•    Tower of Nature: +40% életerő & +10% fire sebzés csökkenés, Freya’s Ward: a terem négy sarkában zöld oszlopok jelennek meg amik sebzik folyamatosan a közelükben levőket, illetve időről-időre addokat idéznék,a mik nagyon el tudnak szaporodni, ha a Siege Enginek nem ezelik őket, és bár nem tűnnek erősnek, de irgalmatlan sebzésük van.
•    Tower of Flames: +40% életerő + 50% fire sebzés, Mimiron’s Inferno: Durva fire sebzés egy sugárnyaláb formájában, ahol véget ér felgyújtja a földet és azt az égő foltot kerülni kell, mert hosszú ideig nem alszik ki és addig sebez.
•    Tower of Frost: +50% életerő, Hodir’s Fury: Jégnyalábok pásztázzák a járműveket és ha kinéznek egyet lefagyasztják, miközben nagyot sebeznek rajta. A legjobb védekezés ellene, ha kinéz, hogy kicsit leállsz, míg látod, hogy bemért, majd gyorsan elhajtasz onnét, ezzel kicselezve a sugarat.
•    Tower of Storms: +40% életerő +25% fizikai sebzés, Thorim’s Hammer: Stormstrike jellegű sebzés, a nyaláb megáll, majd egy nagy vihargömböt bocsát a földre ami sebez mindenkit a környéken (kb: 50000 sebzés), míg akire ráesik az irgalmatlan angy sebzést kap (kb: 300000). A megoldás ha megvárjuk míg fókuszba áll, majd gyorsan elhajtunk.

03. A csata
A csata gyakorlatilag az után kezdődik, hogy minden trasht kitakarítottunk és vagy megöltük a hard mode-hoz atrtozó tornyokat vagy meghagytuk őket. Az utolsó trash csoport behúzása után Flame Leviathan előgördül a kapuja mögül és megkezdődik a  harc.
A harc lényege a járműved tökéletes irányítása. Ezért gyorsan áttekintjük, hogy milyen járműveket használhatsz és azokkal mit tudsz elérni. Figyelem, a leírás nem túl részletes vagy pontos, csak arra jó, hogy megértsed mi mit csinál!
03.01 A járművek
Minden jármű több személy szállítására alkalmas, aki elsőnek ül be az lesz a vezető. A jármű életereje attól függ, hogy milyen item level-ű a felszerelésed. Van egy alap életerő, amihez az item level-ed egy szorzóként plusz életerőt ad hozzá. Az teljesen mindegy, hogy a kasztodnak optimális-e a felszerelés ami rajtad van, ha nagy az item level. Tehát egy warrior nyugodtan hordhat egy mage számára előnyös kesztyűt, ha az magasabb, mint a saját kesztyűje.

03.01.01 Chopper
A motor nagyon fürge jószág, egy embert képes vinni, plusz egy utast aki semmit nem tud csinálni. A motor lényege, hogy a fight közben olajat terítsen szét a földön, főleg a Flame Leviathan előtt, amit majd a Demolisher vezetője tud meggyújtani. A másik feladata hogy a System Shutdown idején a Flame Leviathanról leugráló játékosokat felszedje, az utasülésben található First Aid Kit-tel felgyógyítsa őket és visszavigye a demolisherhez, ahol azok újra katapultba ülhetnek és visszalövik őket a Flame Leviathanra.
•    Speed Boost: menekülő képesség, meggyorsítja a motor haladását.
•    Sonic Horn: Gyenge (7000 körüli) sebzés a motor előtt állóknak
•    Tar: Olajfoltot enged a földre ami lassítja aki belelép. Ha meggyújtja egy Demolisher akkor még sebez is!
•    First Aid Kit: Csak az utasülésben levőre használható, 4 másodperc alatt teljesen felgyógyítja.

03.01.02 Demolisher
A Demolisher valójában egy katapult formájú ostromgép. Mind a vezető, mind az utas képes hatékonyan sebezni a környezetét.
A vezető feladata, hogy kiteolja a bosst ha az éppen őt követi, és hogy felgyújtsa a Chopper által kifolyatott olajat. Ezek után természetesen célja, hogy minél nagyobb sebzést vigyen be Flame Leviathannak.
•    Hurl Boulder: Föld-Föld ágyú
•    Hurl Pyrite Barrel: Föld-Föld ágyú, ami egy az utas által feltöltött pyrite hordót hajít el, nagyon nagy becsapódási és területi sebzést okozva.
•    Ram: mindenkit ellök a Demolishertől, azonnali nagy sebzést okozva.
•    Launch Passanger: Az utas ha betöltötte magát a katapultba, aktiválja a vezetőnél ezt a képességet, mi által a vezető képes lesz az utast kilőni a járműből. Így juttatjuk a dpst a Flame Leviathan tetejére, hoyg ott leverjék a lövegtornyokat!
Az utas feladata, hogy folyamatosan Pyrittel lássa el a vezetőt, és hogy amikor kell kilövesse magát a Flame Leviathanra.
•    Mortar: föld-föld ágyú, a legkönnyebben gyújtja be az olajat
•    Anti Air: föld-levegő rakéták, a Pyrite hordók lelövésére és a légi támadás kivédésére alkalmasak.
•    Grab Crate: a lelőtt Pyrites hordót behúzza a Demolisherbe, azt újratölti.
•    Increased Speed: gyorsítja a demolishert, ezzel segítve a bosstól való eltávolodást ha a járművet kezdi követni Flame Leviathan.
•    Load Into Catapult: Betölti az utast a katapultba, ezzel aktiválva a kilövő szerkezetet a vezetőnél.

03.01.03 Siege Engine
A tank a legtöbb életerővel rendelkező ostromgép, átütő tűzerővel és charge mechanikával operál. Vezetője és utasa is képes a tank különböző részeinek segítségével sebezni. A tank elsődleges feladata, hogy magára vonja az ellenséget, és/vagy távoltartsa a Chopperektől és Demolisherektől. A tank utasa szintén képes a Chopper által elhagyott olajat felgyújtani.
A vezető képességei a boss harc folyamán végig a kiteolásról és a túlélésről szólnak. Képes megszakítani Flame Leviathan Flame Vent képességét is.
•    Ram: Azonnali nagy sebzés mindenkire, aki a tank előtt áll. A célpontokat hátralöki. Az utóbbira Flame Leviathan immunis!
•    Electroshock: Kúp alakban sebez a tank előtt, a varázslat spell megszakító hatással rendelkezik, ami hagy maga után 4 másodperc silence effektet is.
•    Steam Rush: 70 yardos charge, a boss fightnál ez a képesség a menekülésnél lehet fontos.
Az utas feladata, hogy leszedje a levegőből a pyrites hordókat, illetve az olajfoltok meggyújtása. Hard mode-ban az utas feladata az addok kezelése.
•    Anti-Air: Föld-Levegő rakéták, célzott lövésre képes
•    Fire Cannon: Föld-Föld rakéta, célzott lövésre képes, becsapódáskor durva aoe sebzése van (50 yard)
•    Shield Generator: Egy sebzést elnyelő pajzs, amit akkor kell használni ha Flame Leviathan utolérné a menekülő tankot.

03.02 A harc menete
Miután elindul a csata két részre osztható. Flame Leviathan kijelöl egy Siege Enginet vagy egy Demolishert és azt kezdi követni. A lényeg, hogy a követett jármű egy előre egyeztetett irányba haladjon, ahol a Chopperek kiöntik az olajat, a Demolisherek pedig felgyújtják azt. Ezzel a boss lassul és könnyebben el tudunk futni előle.
A csata ezen része alatt akit nem követnek (és éppen nem szór el olajat) folyamatosan a boss háta mögött legyen, hogy ne kaphasson Flame Leviathan sebzéséből. Nagyon kell figyelni, hogy mikor célpontot vált a boss ne legyünk túl közel hozzá, ne tudja helyből kinyírni a követett járművet.
A sebzés kritikus részét akkor tudjuk bevinni Flame Leviathan-ba, mikor a Demolisherről katapultált dps-ek leverik a boss lövegtornyait. A Demolisherek feladata a csata legelején, hogy célzott lövéssel feljuttassák az utasukat a boss tetejére. Ott 2 vagy 4 torony van, amiket le kell verni. Ha mindegyik megsemmisült a boss szervízmódba vált, hogy újra felújítsa őket. Ezen idő alatt leáll és a védekező mechanizmusa is gyengül, 50%-kal több sebzést kap be. Ilyenkor semmi mással nem törődünk, mint hogy minél több sebzést vigyünk be.
A boss tetejére katapultált emberek leesnek mikor szervíz üzemmódba kerül. Ilyenkor a Choppernek sürgősen össze kell szednie őket, gyógyítania őket és visszavinni a Demolisherükhöz. Itt vissza szállnak, feltöltik Pyrittel és újra katapultba ülnek. Amint a Flame Leviathan visszatér a szervízüzemből újra készen kell állniuk a kilövésre.
Ennyi az egész csata. Nagyon egyszerű.

 

 

Assembly of Iron

1. Leírás

Az Iron Armie-t 3 félelmetes generális vezeti, minden különböző fajból. Ezeknek a vezetőknek neve Stormcaller Brundir, Runemaster Molgeim, és Steelbreaker.

2. Képességek

2.1 Stormcaller Brundir:

  • Chain Lightning: 4,163-4,837(Hc:5,550-6,450)-et sebez egy targetre és arra aki a közelében van.
  • Overload: 20,000(Hc:25,000)-et sebez arra aki a bossnak 30 yardos körzetében van, 6 sec cast (ki lehet futni tőle). Ha benmaradsz a damage mellet knockbackel.
  • Lightning Whirl: Ezt akkor kapja ha meghalt Steelbreeker. Másodpercenként 3,770 – 4,230 (Hc:5,655 – 6,345)-at sebez 5 secig pár emberre. Meg lehet szakítani.
  • Lightning Tendrils: Ezt akkor kapja ha ő az utolsó akit ölünk. Kiválaszt egy targetet és elkezd felé repülni. Azok a playerek akik Brundir közelében vannak másodpercenként 3,000 (Hc:5000)-et sebződnek. Amikor a Lightning Tendrilst csinálja nem lehet stunnolni és interruptolni. Ha tankot követ az ottmarad, kihealelik, ha mást követ az elfut előle.

2.2 Runemaster Molgeim:

  • Shield of Runes: Absorbol 20,000(Hc:50,000) damaget, és ha a shield leesik róla akkor 50%-al nagyob damaget tol 15 secig, ha van mage és Spellsteal-el akkor nem lesz damage növekedés.
  • Rune of Power: Egy kör idéz egy player alá és aki beleáll 50%-os damage növekedést kap. Ugyanúgy a bossok is megkaphatják a damage növekedést, tehát a tanknak ki kell húznia ebből a kék színű rúnából.
  • Rune of Death: Ezt akkor kapja ha meghalt Steelbreeker. Egy rúnát idéz valaki alá és aki benne áll secenként 30 secig 2,750(Hc:3,500) damaget kap.
  • Rune of Summoning: Egy idéző rúnát rak egy random player alá amiből kijönnek  Lightning Elemental-ok. Az elementalok mindig ráchargeolnak valakire és elkezdik castolni a Lightning Blast-ot, ami 9,425-10,575(Hc: 14,138-15,862)-t sebez arra aki 30 yardos körzetben van a castertől. Le kell őket aoe-zni.

2.3 Steelbreaker:

  • High Voltage: Egy aura ami a raidre minden 3. másodpercben  1,500(Hc:3,000)-t sebez.
  • Fusion Punch: 18,850-21,150(Hc:35,000)-et sebez és még 15,000(Hc:20,000)-et másodpercenként 4 secig, de csak ha tikkel! Úgy lehet elérni, hogy ne kapd meg, hogy egyből dispellezitek a tankról (lehetőleg 1-et se tickeljen).
  • Static Disruption: Ezt akkor kapja ha ő a 2. 3,500(Hc:7000) damage egy 6 yard sugarú körben. Megnöveli a nature damage takent 25%(Hc:75%)-al. Értelemszerűen ki kell futni belőle.
  • Overwhelming Power: A méretét és a dps-ét megnöveli a targetének 200%-al és 60 sec (Hc:30 sec) múlva Meltdown-t castol rá, ami megöli és 29,250-30,750 damaget tol 15 yardos körzetében.
  • Electrical Charge: Megnöveli Steelbreaker damagét 25%-al és 20%-ot visszatölt a hp-jából, ha egy player vagy egy pet meghal. A healelést lehet csökenteni (pl. Mortal effect stb.).

3. A Csata

3.1 Ismertető

Három féle mód van. Van a normal mód: I Choose You, Stormcaller Brundir (10 player). Van a közepes mód: I Choose You, Runemaster Molgeim (10 player). És van hard mód: I Choose You, Steelbreaker (10 player).

3.2.1 Normal mode

Itt Steelbreakerrel kell kezdeni, aztán Runemaster Molgeim, majd Stormcaller Brundir. Steelbreakernél a tank figyeljen a Fusion Punchra, Runemasternél mindenki a Rune of Death-re és mage figyeljen Shield of Runes spellstealre, Stormcallernél pedig a szétállás-ra, a kifutásra az Overload-ból és a Lightning Tendrils-re. Ha ezek megvannak, akkor jöhet loot.

3.2.2 Közepes mode

Itt is Steelbreakerrel kell kezdeni, aztán Stormcaller Brundir, majd Runemaster Molgeim. Steelbreakernél ugyanarra kell figyelni mint normal modeban, Stormcallernél nincs Lightning Tendrils viszont Runemasternél van Rune of Summoning (3. fázisban, tehát amikor már csak ő él). Az elementálokat lehet lassítani cc-zni, hunter trappel, mage fagyaszt. Le kell őket aoe-zni. Ha ez is lement akkor jöhet az erősebb loot.

3.2.3. Hard mode

Itt Runemasterrel kell kezdeni, majd Stormcaller és Steelbreaker. Runemasternél figyeljetek a shieldre és álljatok bele a Rune of Powerbe. Stormcallernél itt sincs Lightning Tendrils, de még mindig ki kell futni az Overloadból. Ráadásúl Steelbreaker megkapja az Overhelming Powert és az Electrical Charge-ot. Figyeljetek, mert a 2(Hc:4-5) tanknak azonnal fel kell vennie a bosst ha meghal ez első/második tank. A tanknak, akin éppen Meltdown lesz ki kell futnia egy üres területre a raidtől és a többi tanktól messze. Még futása előtt át kell tauntolnia a 2. tanknak. Mivel csak kb 1 percig (hc: fél perc) tankolják, minden cd-t akkora kell meghagyni, különben kihealelhetetlenek lesztek. A 2. után jöhet a 3. tank és így tovább.  Mondanom sem kell, hogy hero-t trinketeket erre a fázisra kell hagyni. Ezután ha meghalt jöhetnek a lootok amik elég fincsik.

+1: Közepes módban 91% esély, hard módban 100% esélyel esik az Archivum Data Disk. Ezzel lehet elkezdeni az Algalon q line-t. Le kell győzni mind a 4 watchert (Mimiron, Thorim, Hodir, Freya) hard módban, utána meg lehet kűzdeni Algalonnal.

 

 

 

Hírek

  • Üzenőfal Használata
    2010-11-25 23:07:15

    Ahhoz hogy az Üzenőfalra Tudjál írni légy szíves, Iratkozz fel a Hitlevélre.

  • Fejlesztés
    2010-11-25 23:03:49

    A Képek menü fejlesztés alatt várom minden Tagnak a Karakterének a képet Névvel, ha lehet.

  • The Culling of Stratholme
    2010-11-25 22:33:19

    Kicsit bugos de végig lehet vinni. Több infó a Cos fülben!!!!

Asztali nézet